Skip to content

Fullstak ontzorgt je met SLA Support

SLA staat voor Service Level Agreement, wat betekent dat Fullstak op basis van een onderhoudscontract jouw website in de gewenste mate onderhoudt. Op die manier ben je altijd verzekerd van een snelle oplossing van technische problemen en calamiteiten. Daarnaast garanderen we dat jouw website ook functioneel en commercieel optimaal functioneert. Fullstak is onder andere specialist op het gebied van WordPress websites.


Wil je meer weten over SLA Support door Fullstak Breda? Neem dan direct contact op met een van onze medewerkers.

Waarom kiezen voor SLA Support?

Een website laten ontwikkelen en er vervolgens geen aandacht meer aan besteden, dat is onverstandig. Zeker wanneer je jouw website, webshop of applicatie inzet voor het vergroten van je business, mag continuïteit niet ontbreken. Natuurlijk kun je contact met ons opnemen zodra er iets misgaat, maar dan kun je te maken krijgen met wachttijden en hogere kosten. Bovendien wil je natuurlijk het liefst voorkomen dat jouw website of app tijdelijk niet werkt. Door het websitebeheer aan ons uit te besteden door middel van SLA Support, kun jij je bezighouden met je business, terwijl wij de continuïteit van je website waarborgen.

Het onderhoud van een webshop kost enorm veel tijd. Het uploaden van nieuwe producten kan bij een webshop met duizenden producten zelfs een dagtaak worden. Dit is een voorbeeld van onderhoudswerkzaamheden die Fullstak voor jouw webshop kan verrichten. Door slimme tools in te zetten, wordt jouw nieuwe productaanbod snel, correct en volledig door ons geïmporteerd.

SLA Support voor webshops

Websitebeheer voor dienstverleners

Niet alleen voor webshops en uitgebreide websites is SLA Support een uitkomst. Ook wanneer je een dienstverlener bent en je website essentieel is voor je bedrijfsvoering kun je niet riskeren dat deze onbereikbaar is. Wij houden jouw website volledig geoptimaliseerd en up-to-date.